wyszukiwarka zaawansowana
    do kasy Liczba produktów: 0 suma: 0,00 zł
    Do darmowej wysyłki: 299 zł
    FAQ – eRaty

    Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów w systemie ratalnym.

    • Jaka jest maksymalna wartość zamówienia wybierając sposób płatności eRaty?
      Sprzedaż ratalna dotyczy zamówień do 50 000 zł.

    • Czy konieczne jest kredytowanie całego zamówienia?
      Nie. Podczas wypełniania wniosku kredytowego należy wskazać wartość wpłaty własnej, która pomniejszy kwotę kredytu lub pozwoli na zakup towarów powyżej 50 000 zł. Forma płatności wpłaty własnej to przelew bankowy.

    • Czy mogę odstąpić od umowy kredytu?
      Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami mają Państwo prawo odstąpić od umowy kredytu bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. Należy jednak pamiętać, że to Państwo muszą zadbać o dopełnienie formalności w banku.

    • Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu po podpisaniu umowy kredytowej?
      Tak, w momencie modyfikacji zamówienia (zamiana towaru na inny, częściowa realizacja zamówienia, dodatkowy produkt) ewentualny zwrot środków czy dopłata realizowane będą jedynie przez przelew tradycyjny.

    • Co dzieje się z zamówieniem po zaakceptowaniu wniosku kredytowego?
      W przypadku wydłużonego terminu realizacji poinformujemy Państwa niezwłocznie, aby mogli Państwo wybrać produkt alternatywny lub skorzystać z prawa odstąpienia od umowy.

    • Otrzymałem/am informację, że zamówiony produkt jest niedostępny i realizacja zamówienia ulegnie wydłużeniu. Co mam zrobić?
      Biuro Obsługi Klienta po otrzymaniu informacji o złożonym zamówieniu ze sposobem płatności eRaty potwierdza, czy dostępność towarów jest zgodna z deklarowanym terminem na stronie internetowej.

    • Otrzymałem/am informację, że zamówiony produkt jest wycofany z oferty producenta. Co mam zrobić?
      Poinformujemy Państwa niezwłocznie po otrzymaniu informacji od producenta, że towar jest niedostępny oraz prześlemy propozycje produktów alternatywnych.

    • Otrzymany produkt nie spełnia moich oczekiwań i chcę go zwrócić. W jaki sposób zostanie rozliczony kredyt?
      W przypadku odstąpienia od umowy zlecimy zwrot środków na wskazany przez Państwa numer rachunku bankowego. Do Państwa należy decyzja, czy zechcą Państwo spłacić kredyt, ponieważ rezygnując z zakupu nie rezygnują Państwo z kredytu.

    • Rezygnuję z kredytu. Czy mogę liczyć na realizację złożonego zamówienia?
      Oczywiście, w tym celu należy poinformować Biuro Obsługi Klienta i zdecydować się na sposób płatności przelewem tradycyjnym lub za pobraniem.

    • Otrzymałem uszkodzony towar. Co mogę zrobić?
      Reklamacje należy zgłaszać niezwłocznie do Biura Obsługi Klienta wraz ze zdjęciem wady. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć Państwu pełnowartościowy towar jak najszybciej.

    • Czy mogę wcześniej spłacić kredyt?
      Tak. W celu dokonania wcześniejszej spłaty kredytu należy skontaktować się z bankiem, który sfinansował zakup i poinformować o zamiarze wcześniejszej spłaty.

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper.pl