wyszukiwarka zaawansowana
    do kasy Liczba produktów: 0 suma: 0,00 zł
    Do darmowej wysyłki: 299 zł
    FAQ - najczęściej zadawane pytania
    • Składanie zamówienia

      Nie mam konta w sklepie? Czy mogę dokonać zakupu?
      Aby dokonać zakupu nie trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem. Wystarczy, że dodadzą Państwo asortyment do koszyka, następnie wybiorą opcję „złóż zamówienie”. Pozostało już tylko wypełnić dane do wysyłki/faktury i dokończyć transakcję. Jeśli potrzebują Państwo pomocy przy składaniu zamówienia wystarczy skontaktować się z naszym zespołem – chętnie pomożemy.

      Czy mogę sprawdzić status zamówienia?
      Status zamówienia mogą sprawdzać wszyscy zarejestrowani użytkownicy po zalogowaniu się na naszej stronie.

      Dlaczego nie naliczył mi się rabat?
      Rabaty dotyczą oświetleniowa dekoracyjnego z wyłączeniem produktów specjalnych, promocyjnych i marek podanych na stronie - tutaj.

      Czy mogę edytować/zmienić swoje zamówienie?
      Jeśli zamówienie nie zostało przekazane do realizacji mogą Państwo dokonać modyfikacji.
      W tym wypadku należy skierować prośbę na adres sklepu: sklep@szybkalampa24.pl.

      Ile muszę czekać na przesłanie wyceny?
      Zapytania ofertowe przygotowywane są chronologicznie.
      Maksymalny termin oczekiwania na przesłanie wyceny produktów to 2 dni robocze.

    • Dostawa

      Kiedy otrzymam zakupiony towar?
      Przy każdym oferowanym produkcie w naszym sklepie jest określona jego dostępność:
      – wysyłka 24 h – zamówienie zostanie do Państwa wysłane w ciągu 24 godzin (dotyczy 1 sztuki), w przypadku zamówienia większej ilości sztuk podczas składania zamówienia widnieje informacja o przybliżonym czasie realizacji zamówienia.
      – dostępny na zamówienie u producenta – podany czas realizacji wysyłki (dni robocze) indywidualnie dla każdego produktu, w takim terminie producent będzie w stanie dostarczyć produkty do naszego magazynu.

      Czy dostanę informację o wysyłce?
      W dniu wysyłki na adres e-mailowy wysyłane jest potwierdzenie nadania przesyłki (numer listu przewozowego). Status przesyłki można na bieżąco sprawdzać na stronie firmy kurierskiej:
      https://sprawdz.dhl.com.pl/
      https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

      Co zrobić gdy kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę?
      Mają Państwo prawo sprawdzić przesyłkę przy kurierze, czy towar, który został przez Państwa zamówiony nie został uszkodzony w transporcie. Jeśli towar nie zostanie sprawdzony przy kurierze, a towar w paczce jest uszkodzony mają Państwo prawo wezwać kuriera w celu odnotowania szkody. Jeśli dostrzegą Państwo na opakowaniu choćby najmniejsze wgniecenia, rozdarcia, należy zaznaczyć na protokole, że opakowanie zewnętrze zostało uszkodzone.
      W przypadku gdy mają Państwo podejrzenie, że towar w paczce jest uszkodzony (potłuczone szło w paczce) można odmówić przyjęcia takiej przesyłki.
      W przypadku gdy uszkodzony towar zostanie przez Państwa przyjęty i nie został spisany protokół szkody z kurierem, towar ten nie podlega zwrotowi.

      Jaką firmą kurierską wysyłane są paczki?
      Paczki standardowe wysyłane są przez DHL lub InPost.

    • Płatności

      Ile zapłacę za przesyłkę?
      Mają Państwo możliwość wyboru dostawy zamawianego towaru. Prosimy jednak, by zwrócić uwagę, czy gabaryty paczki pozwolą na umieszczenie jej w paczkomacie.
      W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę. Szczegóły dostawy zawarte są w § 6 Regulaminu Sklepu Internetowego „Dostawa”. Ceny transportu można sprawdzić tutaj.

      Nie otrzymałem numer konta
      Po złożeniu zamówienia generuje się dla Państwa indywidualny numer rachunku bankowego, który wysyłany jest w oddzielnej wiadomości e-mail.
      W przypadku braku otrzymania wiadomości prosimy o sprawdzenie folderów SPAM oraz POWIADOMIENIA w skrzynce pocztowej.

      Jak szybko dostanę zwrot środków w przypadku odstąpienia od umowy oraz w przypadku gdy rezygnuję z zamówienia ponieważ zamówiony towar jest niedostępny?
      Zwroty środków z tytułu odstąpienia od umowy oraz rezygnacji z zamówienia realizowane są bez zbędnej zwłoki, maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od zgłoszenia.
      Przelewy robione są 3 razy w tygodniu i realizowane są w kolejności chronologicznej wg. daty zlecenia.

      Od jakiej kwoty obowiązuje darmowa dostawa?
      Darmowa dostawa obowiązuje dla zamówień od 299 zł. przy wybranej formie płatności.
      Zamówienia z formą płatności "pobranie" są dodatkowo płatne.

      Czy mogę zmienić formę płatności?
      Tak, dostępne mamy 3 formy płatności: Przelewy24, przelew tradycyjny, pobranie.
      Mamy możliwość zmiany formy płatności na przelew tradycyjny lub pobranie. W tej sytuacji prosimy o wiadomość e-mail na adres sklep@szybkalampa24.pl

    • Faktura

      W paczce nie było faktury/paragonu
      W momencie gdy paczka została dla Państwa przygotowana i jest gotowa do wysyłki dostają Państwo fakturę na maila podanego w momencie składania zamówienia. W przypadku gdy nie mogą Państwo odnaleźć faktury na swoim mailu prosimy sprawdzić skrzynkę SPAM. Faktury są wysyłane do Państwa z adresu faktury@szybkalampa24.pl.

      Nie otrzymałem faktury
      Faktura generowana jest automatycznie po zrealizowaniu zamówienia i wysyłana na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
      W przypadku braku otrzymania wiadomości prosimy o sprawdzenie folderów SPAM oraz POWIADOMIENIA w skrzynce pocztowej.

      Wpłaciłem na numer konta z faktury pro-forma
      Po złożeniu zamówienia system automatycznie generuje indywidualny numer konta dla Klienta, aby przyśpieszyć zaksięgowanie wpłaty w systemie.
      Na fakturze pro-forma widoczny jest główny numer konta naszego sklepu. Obydwa numery kont są właściwe.

      Czy mogę zmienić dane na fakturze?
      Faktura wystawiana jest na dane podane podczas składania zamówienia zgodnie z § 6 pkt 9 regulaminu sklepu.

    • Informacje o produktach

      Czy mogę negocjować cenę?
      Chętnie przygotujemy dla Państwa indywidualną wycenę zamówienia z dodatkowymi rabatami.
      Zapytania należy kierować na adres sklep@szybkalampa24.pl wraz z wykazem produktów, które Państwa interesują.

    • Reklamacja/zwrot

      Jak zareklamować zakupiony towar? Kiedy mogę tego dokonać?
      Przykładamy szczególną uwagę by towar dotarł do Państwa bez wad, dlatego przed wysyłką każdy produkt jest sprawdzany i dodatkowo zabezpieczany materiałami chroniącymi przed uszkodzeniami, które mogłyby uszkodzić przesyłkę w transporcie.
      Produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta i podlegają reklamacji jeśli :
      – produkt został uszkodzony podczas transportu. Zwracamy się z prośbą o sprawdzanie zawartości przesyłek w momencie ich odbioru. W takim przypadku zostanie zamówiony towar bez wad od producenta w celu wymiany, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ze strony kupującego. W tym celu należy spisać protokół szkody z kurierem, w celu udowodnienia uszkodzenia w transporcie,
      – zauważone zostały wady fabryczne produktu,
      – otrzymany towar jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówionego na stronie internetowej sklepu.
      Aby zareklamować dany towar prosimy wypełnić formularz - tutaj. Jest to niezbędny element do rozpatrzenia Państwa reklamacji.

      Zgłosiłem reklamację, co dalej?
      W ciągu 14 dni od otrzymania od Państwa zgłoszenia zawierającego zdjęcia uszkodzeń oraz protokołu szkody otrzymają Państwo odpowiedź czy reklamacja została uznana i jakie będą podjęte kroki w tej sprawie.
      Możliwe warianty:
      - zamówienie części zamiennych u producenta
      - odebranie towaru od klienta i przekazanie producentowi w celu dokonania naprawy
      - zamówienie nowego towaru i wymiana na nowy
      Wymiana/dostarczenie towaru nastąpi po otrzymaniu elementów od producenta najszybciej jak to możliwe bez zbędnej zwłoki.

      W jaki sposób zgłosić reklamację?
      Wszystkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży Klient może złożyć na udostępnionym przez sprzedawcę formularzu reklamacji na sklepie: REKLAMACJE/ZWROTY. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu.

      Ile trwa realizacja reklamacji?
      Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji towaru lub reklamacji związanej z realizacją umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
      Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

      Na jaki adres dokonać zwrotu towaru?
      Zwroty towarów prosimy wysyłać na adres sklepu internetowego: 08-110 Siedlce ul. Stefana Starzyńskiego 6E

      Jak zwrócić towar/kiedy można tego dokonać?
      Konsument będący osoba fizyczną ma prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni.
      Po zgłoszeniu odstąpienia towar należy odesłać na adres sklepu internetowego: 08-110 Siedlce ul. Stefana Starzyńskiego 6E
      Towar zwracany nie może nosić śladów montażu i użytkowania.

      Jak zwrócić/wymienić zakupiony towar?
      Konsumentowi niebędącym firmą przysługuje prawo odstąpienia od umowy zakupu w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
      Wystarczy tylko:
      – wypełnić formularz odstąpienia - tutaj
      – odesłać towar na adres: 08-110 Siedlce, ul. Stefana Starzyńskiego 6E

      Środki za zakupiony towar będą zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta, lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta zgodnie z §9 regulaminu sklepu internetowego „Odstąpienie od umowy sprzedaży”.

      Towar zakupiony na firmę, czy mogę zwrócić?
      Zgodnie z regulaminem i prawem polskim nie przyjmujemy zwrotów od firm.

      Czy mogę złożyć reklamację na wadliwy towar?
      Jeśli towar był używany zgodnie z jego przeznaczeniem i mimo tego nie działa (przestał działać), klient ma dwa lata na złożenie reklamacji od dnia odebrania przesyłki. Reklamacji nie podlegają towary, w których wady powstały w skutek uszkodzeń mechanicznych, niewłaściwego użytkowania lub konserwacji produktu.

      Co zrobić gdy towar wysłałem na inny adres Asaj np. sklepu stacjonarnego.
      Zwracany towar najlepiej wysyłać na adres z którego została wysłana przesyłka. Jeśli niestety został wysłany na inny magazyn np. stacjonarnego sklepu prosimy o wysłanie mailem zaistniałej sytuacji bądź poinformowanie tel. dział obsługi lub zwrotu.

      Jak zwrócić towar/kiedy można tego dokonać?
      Po zgłoszeniu odstąpienia od umowy klient ma obowiązek wysłać towar w ciągu 14 dni na adres: ul. Stefana Starzyńskiego 6E, 08-110 Siedlce.

      Czy mogę wymienić towar?
      Niestety, z powodów technicznych nie ma my możliwości realizacji wymian. Jeśli zależy Ci np. na innym rozmiarze lub kolorze danego produktu, możesz stworzyć nowe zamówienie, a otrzymany towar odesłać do naszego magazynu w ramach odstąpienia. Towar nie może nosić oznak użytkowania czy montażu.

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper.pl